Dagen,

Frida som skriver. 

Vi vann tre av tre matcher imorse, bra tjejer!
Riktigt kul att få börja spela igen. Nu ska vi vinna allt!

Efter matcherna åkte jag hem och duscha av mej, sen åkte jag och Sara ner och åt pizza. Efter ett tag så kom Ophelia också. 
Ena Pontus kunde inte komma och den andra kom inte. Haha.
Så satte vi oss på några stenar och åt pizzan. Sen cycklade vi hem igen.
Nu kom vi precis in, vi har vart ute och fotat. Bilder kommer sen när jag har fått min data igen. Sara gick precis också för vi har massa saker vi skulle göra. Jag måste, Duscha, Raka benen, Städa rummet och välja kläder tills imon. Får ju inte lägga mej försent idag, måste orka upp imon morgon. 
Tur att det bara är uppropningsdag, varför man nu har en sån. Efter kanske vi ska träffa Pontus. 
Aja, Bäst att jag gör alla de sakerna nu oxå,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0