Frida här.

Förlåt för dålig uppdatering, men har gjort saker hela dagen typ. Efter att vi vart ute o sprungit kom Sara hit och så solade vi ett tag sen lagade vi pizza, haha. Sen soalde vi lite igen, oså hade vi vattenkrig med lillebror och hans kompis.
Sen solade vi lite till, haha, gud va varmt det har vart idag alltså! Svettades nästan ihjäl.
Efter att Sara hade gått hem, så var jag påväg in i duschen men hann aldrig förren Sara skickade ett sms om jag ville följa med tll backaplan, klart jag ville det.
Så åkte vi dit, köpte en fin tröja från Gina. Laddar upp en bild sen. 
När jag kom hem, kom min mamma oxå hem, så frågade honom jag ville följa med o handla. Hade ändå inget annat att göra så jag följde med. 
Nu kom jag hem precis, o nu sitter jag här...igen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0