Skola o träning.

Kom hem precis från träningen, Kul träning idag med : )

Jobbig skoldag idag. Borde vara olagligt att sluta tre på fredagar. Iallafall började vi åtta med hemkunskap var ju lite kul, jag och Sara gjorde världens goaste mackor, haha. 
Efter det hade vi matte. När vi skulle äta i bamba väntade jag och Sara ett tag för ingen av oss var hungriga. Efter lunchen gick vi till syslöjden, hela lektionen gick typ ut på att prata om betygen, det har nästan alla lektioner gjort denna veckan. Iallfall så har jag bestämt mej att göra en tjocktröja där det står Frida på. Haha, jag är så självkär.
På SOn senare arbetade vi vidare med Franska revolutionen. Just det har fått massa prov idag med. Aja, sista lektionen var iallfall NO. Ganska tråkig lektion, men vi fick sluta lite tidigare iallafall. 
När jag skulle cykla hem, började det såklart regna som värst. haha, det  riktigt droppade om mej när jag kom innanför dörren ;o
aja, nu kanske jag ska kolla på kristallen om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0