SistaJuli, Frida som skriver

Hej Bloggen!

Idag har jag vart med familjen hela dagen. Blir ju inte så ofta att man är alla så det var väll mysigt. 
Hade bestämt mej för att jag skulle sova läänge. Men vaknade typ vid halv elva och låg kvar i sängen tills klockan var elva. När jag kom upp var alla redan uppe, tillome min storebror ( förvånad ) .
Gjorde en smörgos, o märkte att nästan hela kylen var tom, usch på det.
Men sen satt jag vid datan en stund, så säger mamma att vi ska på bio. Så vi åkte och kollade på premiären av "Sommaren med Göran" , sjukt rolig film, värd att se.
Sen åkte vi och handlade, så nu är vår kyl lite mindre tom iallafall :)
Och nu är jag hemma igen.

Imorgon blir det Liseberg med Sara, skulle egentligen dit idag men hade glömt att hon skulle vara med Karin. På söndag måste jag ut och springa, Sara får följa med, sen måste jag måla mitt rum. Det måste bli klart nån gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0